Söndags kul 2

Lång promenad med A och dogsen vid Härkeshult. Liten labrador sprang som en besatt. En BESATT!!! Fattar inte vart han får sin energi ifrån? Efter några timmar i skogen åkte jag till klubben för lite apporteringsträning. Och se! Efter timmar av springande visste Fripps med en gång vad stanna signal betyder! Bra! Han fick ett "sök" (upplet) med sex dummy och lite diringeringar. Allt gick kalasbra!

Har nu varit i min lägenhet, nu skiter jag i om de är klara eller inte. Röjde undan deras saker och städade golv. Ska flytta hem snart.

I natt när jag låg och grät vaknade A till och frågade om jag låg och lipade. Sedan somnade han om. Har påtalat för honom i dag att när man gråter vill man bli tröstad. Men han är bästa PV ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback