Helg

Helger är bäst. Nu är det måndag. Punkt.

I helgen tittade vi på Dear John, åhhhhhh vilken bra film tyckte jag som satt med en tår i ögonvrån hela tiden. Inte så smörig som den låter, bara bra!
Vi tittade oxå på Winter, böckerna är de bästa deckarböcker som finns men filmen var inte bra. Se inte, läs!

Vi var på klubben både lördag och söndag. Blev så sugen på att träna och nu är det ju snart dags!!!! Om åtta veckor hoppas jag att jag sitter och myser med min lilla Dår....
Längtar så jag tror jag blir tokig efter att träna sök, jakt, agility och lydnad. Spår kan ju Kalle fixa så den hungern är ju lätt att stilla ; )

I går var det årsmöte på klubben och ja, det gick väl inte så bra.

Nu måste jag titta på valpbilderna igen för 150- i -onde gången i dag!!!! 


Kommentarer
Postat av: Helene

Lite jakt ska väl Kalle kunna fixa...

Postat av: Helene

Lite jakt skall väl Kalle kunna fixa...

2011-02-14 @ 14:17:55
URL: http://raskva.se
Postat av: Helene igen

Mäh, vad sysslar bloggen med?!

2011-02-14 @ 14:18:45
URL: http://raskva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback