Kalle dag

Om det har undgått någon heter min valp Searover Pumas Favorit!

I måndags var Kalle jätteldsen när jag lämnde honom hos Helene. Hemskt! Så igår bestämde jag mig för att det var en "Kalle-dag". Först köpte vi nya munkorgar på Arken Zoo. Kalle gillar affären och han gillade ännu mer att alla anställda klappade honom.  Han gillade inte sina nya munkorgar dock.... 

Vi tog sedan en något frusen lunch ute vid Lilleby. Det vill säga jag åt och Kalle glodde. Givetvis fick han lön för sin möda att tigga så intensivt. Vi gick sedan milrundan. Skönt!!!
Väl hemma slängde jag mig i soffan och läste medan Kalle fick snaska på ett nyinköpt märgben. En Kalle dag!

Kommentarer
Postat av: Helene

Kallerensen:-(.Men nu har han inte varit ledsen igen i alla fall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback