Så söta

Titta bara på de nya valpbilderna!!!! Bästaste!!!

Min käre PV och jag har haft en trevlig helg. I fredags var vi på "Kinesiska Muren" och käkade. Lördag gick i shoppingens tecken med besök på såväl "Freeport" som "Kungsmässan". Och som vanligt handlade jag typ inget medan A handlade dessto mer...! Var som i paradiset inne på Odd Molly men hittade konstigt nog inget jag ville ha.
På kvällen besökte vi Thai Samila- mums!!! Vi såg två filmer "Unstoppable" och "3 hours before" eller om den hette 3 days before??? De kommer nog snart på bio och var sevärda. Speciellt 3 hours before, den var skit bra.

I söndags halkade vi oss runt båda Delsjöarna, tog sina modiga 2.5 timmar på grund av is, is och åter is.

Kommentarer
Postat av: L

Gud så fina valparna är! Jättesöta! Misstänker att det är kameran som ljuger men vissa ser nästan bruna ut. Oavsett de är ljuvliga. Vem är favorit tro?

2011-03-03 @ 13:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback