Tränat

I dag körde jag ben på gymmet. Blev så hungrig att jag var tvungen att sluta och käka mellis på jobbet istället. Är lite snorig och halvtaskig men trodde att det säkert var mera latmask än förkylning.
Hungring trots att jag ätit den nya super-duper frukosten de talade om i radio igår- rågflingegröt. Man skulle visst hålla sig mätt i evigheter... Och jag åt ett ägg oxå. Men var lika hungrig för det.

Nu har jag ätit strömming. Fatta att det kostar 8,50:- för en portion strömming!!! Hur billigt och gott som helst.

Boktips: Denise Rudbergs senaste krimroman (kommer inte på namnet) Väldigt bra trots ljumna recensioner. Läs!!! (om man gillar chick-lit)

Kommentarer
Postat av: tasha

kika gärna in hos mig om du har tid! <3

Postat av: Lucas

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2011-02-23 @ 15:04:42
URL: http://styleformen.blogg.se/
Postat av: Lucas

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2011-02-23 @ 15:05:00
URL: http://styleformen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback