Moahhaa

- 1 kg sedan i måndags. Jo, jag veeeet att det bara är vatten men det känns skönt ändå.

Har gått långa promenader med Kalle varje dag. Synd att de inte bränner några kalorier för man får ju gå som en jävla pingvin hela tiden på isen. Med andra ord lika snabbt som en kärring.
I dag och igår viktväktarnas potatissoppa. Så lite mat så det känns som ett hån. Gillar bättre att äta lite kolhydrater och mycket protein. Blir ju en väldans massa mer mat då.

Tips på bra bok: Svärdet och Spiran, har just sträckläst klart den. (Helene jag tappade författaren, vad heter han??)

Kommentarer
Postat av: Helene

Ken Follett ("Pillars of the Earth" heter den på engelska).

Postat av: Lisa

Orkar inte läsa boken, nu när man sett miniserien. Men den var bra tycker jag. Jag är också trött på pingvingång nu, men vi kan ju gå som pingviner ihop :-)

2011-01-27 @ 14:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback