Super-duper

När man jobbar varannan helg gäller det ta mig jävulen att man utnyttjar sina lediga helger rätt. Får alltså ångest om helgen inte har varit super-super. Denna helgen var bra!!!
Fredag lagade jag god mat till A och vi drack vin.
Lördag lagade A god mat till mig och vi drack ännu mera vin. Efter ett försvarligt vinintag spelade vi WII-sports. Trodde aldrig att jag skulle få träningsvärk av ett tevespel men jo, i dag måndag, är jag helt stel i ryggen efter mina hårda boxningsmatcher. (Vann på KO flera gånger)
Söndag var jag, A och Helene på Gunnebo Slott. Vi gick en härlig söndagspromenad och åt sedan buffe. Mycket god buffe! I bland är det bara gott men i går var det jädra gott!!!!

I morse vägde jag lika mycket som förra veckan trots att jag på fredagen gått ner 1 kg. Men Gunnebo och vin trollar snabbt tillbaka kilon.
På mitt jobb börjar jag ju ganska sent (8:30) så jag hinner gå till gymmet innan. I dag körde jag armar, axlar och rygg. Härligt och skitkul att vara tillbaka på gym igen!!!

Inget nytt på labradofronten...


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hi hi hi....nästa gång ni far förbi här ska vi spela Kinect =) Där kan man snacka träningsvärk ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback