Förföljd av polack

I går när jag, Kalle och Dipps var ute och plockade kantareller blev vi förföljda av en polack. Kände mig inte så rädd eftersom jag hade med mig Kalle. Varje gång Kalle vände sig om och stirrade på polacken schäferdunkade jag honom så att han skulle spänna sig lite extra. Vilket fick till följd att Kalle vände sig om varannan meter och stitrrade ut den stackars saten innan vi lyckades skaka honom av oss genom en  manöver in i skogen. En glad labradorvalp är ju inte mycket att förlita sig på i det läget. Vi hamnade i alla fall mitt i ett gult hav så just nu sitter jag på jobbet och mumsar kantareller i stora lass!!!

I lördags var jag och A på restaurang "Södra Liden", så där, mat, inte mer än så. I går var vi på "Tre Indier", bästa indiska restaurangen i staden. Gå dit. Bums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback