Sjuk

I går var jag sjuk. Blev trots det terrad av A och Hu som inte ville förstå att jag var sjuk. Nu var det ju inte så farligt, mina sjukdagar brukar sträcka sig en kväll. Har inte varit hemma från jobbet pga sjukdom sedan 1992 eller något liknande. Men när jag är sjuk vill jag ligga framför TV'n och sova i fred hela kvällen. Nu gick inte det för telefonen ringde hela tiden + att jag hade en dår-valp på mig som ville pussas oavbrutet.

Kom på en anledning till att jag bara blir fetare och fetare. Jag har ju slutat snusa. Varför vet jag inte riktigt. Saknar snus och saknar min midja.

Nu till helgen är det fem år sedan jag och A hade vår första date. FEM ÅR!!!! Rekord för mig vad det gäller förhållanden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback