31 dagar kvar

31 dagar kvar tills jag får min valphund. 31 dagar kvar tills Kalle troligtvis kommer att vilja ta sitt pick och pack och flytta.
För att fjäska för Kalle ordentligt var vi ute på en Kalledag i går igen. Först delade vi på en sushi i solen på stranden i Sillvik. Sedan fick Kalle sitta i mitt knä och sola. (Kalle älskar att sitta i knät, han sitter ju helst innanför skinnet på mig men där drar jag gränsen)
Efter solning gíck/sprang vi "Sillvikmilen". Underbart!!!!
Ska påminna Kalle om dessa dagar när jag kånkar omkring på min lille Dår och Kalle bistert tänker ut hur man lättast gör sig av med en valp.

I dag har vi varit ute i snöstorm. Vårväder är kul. Tur att jag var ledig i går och inte idag....


Kommentarer
Postat av: L

Ja vad ska Kalle säga? Det finns ju en lösning för Kalle, det är att helt enkelt smälta det onda tervhjärtat en aning och bli en snäll och god storebror till lille favoriten :-)

2011-03-10 @ 09:29:13
Postat av: Mona (Kim Possible)

Ha ha, Mille är precis likdan. Vi skulle ha lite fredagsmys han och jag så han fick leta lite godis här hemma. Lagomt intressant tyckte han (trots att han älskar allt som går att svälja) och struntade i de sista två bitarna.

Men när han fick tillåtelse att komma upp i soffan till mig var han inte sen att knöla upp så mycket som möjligt av sig i mitt knä. Tror aldrig jag har sett en sån nöjd och lycklig hund.



Är förresten inte avundsjuk på dig alls.

Labbevalpar är...fula och jobbiga intalar mig

2011-03-21 @ 13:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback