Hjärtat Träning

Jag har sett en intressant tävling i vår så i dag tränade vi på framförgående, platsliggning, fotposition, apportering, hopp och lite kryp.
Nu fattar ju alla att det rör sig om en brukstävling. Sök. Vi får se hur långt vi kommer.
Funderar på att hoppa över de irriterande lösrullarna. Har ett svagt minne av att jag gjorde det med Kalle? Orkar inte hålla på och fjösa med rullar som de hela tiden tappar.
Antagligen något jag får ångra.

Fripps var lika glad och uppspelt som vanligt. Lite mer än vanligt till och med. Han lyckades störa både Ninja och Beyla flera gånger. Fast man får dåligt samvete när man tränar med "lille H", hon är duktig och tränar passivitet och stadga, något jag VERKLIGEN borde göra.

Jag lär mig nog endera dagen. Kanske med nästa hund? MOahahaha

Kommentarer
Postat av: Hu

Jaha, är jag stora H då eller?

2011-11-29 @ 23:07:13
Postat av: Phu

Ja, vad tror du? Du är ju gaaaanska mycket äldre än micro-H. Och längre. NEJ jag refererade inte till din vikt pucko

2011-11-29 @ 23:15:24
Postat av: L

Nääääääää lilla A! Nu får du en utskällning av mig! Du ska inte nu tänka på att göra rätt med nästa hund. Nu gör du det ordentligt med Fripps. Genvägar är senvägar vet du väl!!!!

2011-11-30 @ 10:31:44
Postat av: Anne

Nej men alltså jag tror på att skippa lösrulletjafset. Nästa hund = ironi!!!

2011-11-30 @ 15:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback