Nytt roligare liv!

Mitt liv börjar deka ner sig i jobbdimman. Tog ett aktivt beslut igår att det får vara slut på det nu! Så efter att ha jobbat från kl 7-17 på två olika apotek åkte jag INTE direkt hem till A för att mysa med god mat och vin. 
Nej, vi stannade till på GBG avdelningen och tränade!
Mycket bra dirigeringsträning, la först ut en apport kl 3 och en kl 9 med Dipps i mitten. Inga problem att skicka åt något håll. Sedan en kl 9 och en kl 12 bakom Dipps, skickade först på kl 12 med ut. Satte sedan tillbaka honom och skickade på kl 9. Vidare med två kl 12 men en bit ifrån varandra. Lite problem att skicka andra gången när den låg jättelångt bort. Och vidare med olika varianter på samma tema.
Dödskul tyckte Dipps!
Vi körde oxå lite fritt följ och inkallning. Han har världens roligaste sätt att sitta vid sidan och komma in i fot position. Kan inte beskrivas, måste ses.

Fast sen började Dipps spooka och skälla dovt mot skogen. Kändes lite kymigt. Det är en del konstigt folk som håller till i trakterna. Typ prostituerade och deras kunder. Detta trots att polisen huserar bredvid. (Eller kanske just därför?)
I alla fall tyckte jag att det fick vara nog och åkte hem till middag, tända ljus och gott vin! Nice att ha en pojkvän med kvinnliga tendenser.

I morgon väntar jobb i  Lerum, eftersom det är lördag slutar jag redan kl 15.15 POSITIVT TÄNKANDE!!!!

Kommentarer
Postat av: Hu

Han kan inte sitta så fånigt i fotposition, vad skulle Katia säga??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback