Planer

Nej, det är inte nyår på länge men kände mig ändå sugen på att sätta upp planer för Frippe Dipps 2012. Har nog att göra med att han fyllt 10 månader = stor kille!

2012 ska vi:

Göra MH
Röntga höfter och armbågar
Starta nybörjarklass jaktprov
Få första pris i lydnadsklass 1
Starta i en inoff agility bara på skoj
Fixa anlagsklass viltspår och om tiden finns få championat
Om träningen hinns med vara färdiga för appell sök

Fast för att få tid att träna allt detta behöver jag sluta jobba. Måste med andra ord vinna på lotto, måste då börja spela på lotto och dessutom vinna åtminstone 500 000 så jag har råd med alla tävlingar.

Vi får se

Under Fripps livstid (som kommer att vara 14 år) är det meningen att han ska bli:

Jaktchampion
Lydnadschampion
Viltspårchampion
Brukschampion
och tävla agility klass 2

Chesus, jag behöver verkligen sluta jobba. Någon som vet någon miljardär som är villig att gifta sig med en sliten apotekare som vill vara hemmafru?

Kommentarer
Postat av: Helene

Du har inte så bra koll på när din hund är född va? Eller är det den högre matematiken som är för svår? Frippen är 9 månader och inget annat!

2011-11-18 @ 18:30:09
Postat av: Hanna

Oj. Nu får jag lite prestationångest - kanske dags för mig att göra planer för Ninja också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback