Sedvanlig tisdagsträning!

Som vanligt en trevlig träning på Hjärtat! Perfekt att åka direkt från jobbet till en varm hall att träna i. I dag körde vi fotposition och massa trams. Läs agility. Med trams menas att Frippen sprang genom tunnlar bara för att han tycker det är så roligt, slalom bara för att jag tycker det är så roligt och hopp över en planka på lydnadshindret för att Fripps tycker även det är roligt. Fast han tycker allt är roligt utom möjligtvis "sitt och ligg kvar".
Nu är det en mycket trött Frippe Dippsson som sover under köksbordet.

Innan jobbet gick vi en promenad till stallet för att lämna av hundarna till Helene. Härligt milt väder även om man blir väldigt lerig...

Jag har i dag lyckats med konststycket att säga nej. Berömmer mig själv för detta. Nej till att jobba "övertid" alltså. Bra, klick och godis till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback