Sök-o-dåren

I går lördag körde vi ett sökpass. Jag var lite osäker på hur mycket Frippen skulle komma ihåg eftersom han gjort det så lite. Testade med figgar på djupet utan dyk upp eller annat. Duktiga, duktiga Fripps sprang ut rakt och hittade sina figgar!
Mycket bra! Så bra att jag tänker att det är dags för rulle och påvis. Ska börja träna med rulle i veckan.

I dag är det stormvarning, t o m orkan varning, så det fick bli en tur runt golfbanan för att nu invänta stormen tryggt inomhus.

I fredags träffade jag K och E, vi var på "Taras", åt mat, drack öl och snackade. Mycket trevligt! Kan dock inte rekommendera "Taras" mat. Inget fel men ganska smaklös och lite slafsig. Deras rykte är bra så det kanske bara var i fredags som kocken ballade ur? Fast E hade varit där innan och tyckte samma då så, nej, "Taras" blir det inte fler gånger.

Känner mig väldigt trött och sjuk så det är nästan tur att vädret är som det är. Klass 3 varning utfärdad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback