Helgen

Jobb, jobb, jobb, denna veckan kändes det som om det aldrig skulle ta slut. Jag älskar apoteket i Hunnebostrand men det är illa att det tar 2 timmar enkel resa dit. I nästa vecka kommer jag troligtvis att stanna kvar över natten. I går jobbade jag lördag och var rejält trött så det blev bara en promenad med A runt Delsjöns golfbana på eftermiddagen. Frippe Dipp hade förtjänat att få något hårt i skallen eftersom han jagade och vägrade lyssna på inkallning...
Vänta bara, nästa gång har jag på mig springskor och är mindre trött, då ska han få sig en rejäl åthutning!

I dag var vi på klubben och tränade lydnad och apportering. Det gick bra! Dippsson verkar tycka att det är roligt med lydnads lydnad och det är jag glad för. Labradorer är ju inte direkt kända för att älska att traska omkring på en lydnadsplan. På eftermiddagen gick Kalle, Dipps och jag en runda vid Volvo Torslanda.

Nu har vi planer på att hyra hundstället Hjärtat en kväll i veckan, perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback