Dagens roligaste

Om man själv har ett tråkigt liv får man sno roligheter av sina bekanta. Detta hittade jag på FB hos en bekant till mig:
X är hennes barn.

"Intressant samtal med X på morgonen.
X: Vad skulle du välja om du var tvungen att döda dina föräldrar eller sticka ut ditt ena öga?
Jag: Kanske döda mina föräldrar (nåt måste man ju svara...). Du då?
X: Jag skulle egentligen helst välja att döda dig och pappa. Men det är jättesvårt när man är 6-7 år, man behöver ju någonstans att bo.

Är alla ungar så här sjuka i huvudet eller är det bara mina?"

Jag skrattade så jag nästan dog.

Kommentarer
Postat av: J

En sån unge vill jag ha.. ..om jag nu velat ha en unge, förstås. :)



/J

Postat av: Sandra

Haha, ungar är galna!

2012-04-20 @ 13:44:26
URL: http://wingforsflocken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback