I am a jogger!

Så då var första passet avklarat. 30 min jogg och 30 min gång. Enligt viktklubb har jag bränt 345 kcal. Fast det viktiga är ju inte det, utan att få bättre kondis och lite mer muskler.
Anders trodde aldrig att det skulle gå klart att jogga med båda hundarna.
Men ack vad han bedrog sig!
När man känner blodsmaken i munnen, flåsar som ett bälg och har svetten rinnande i ögonen säger man ju inte "gå här".
Man säger:

GÅ HÄR!!!! (för helvete)

Den hund som inte lyder då är ju puckad. När jag kom hem tog jag en delikat middag bestående av Modifast vaniljpudding. Mums. 220 kcal.
Frukosten var en utsvävning på 561 kcal. Men utan frukost dör jag så då är ju valet ganska lätt. Sitter som bäst och funderar på hur jag ska kunna överleva några timmar till för jag börjar bli hungrig. Men då ska jag tänka på mina nya röda brallor som jag får köpa när jag väger 60 kg:



Lundhags. Känner att jag kommer att bli inte bara snyggast i skogen utan även lite bättre på att träna hund.

Låt oss nu undersöka hur lång min nya löprunda är med hjälp av eniro.se.
Nedslående, ca 6.5 km. Ja, ja, långa bitar går genom skogen och då måste man gå på vissa ställen om man inte idkar gyttje bad. Så långt har jag inte kommit ännu. 6,5 km/h. Låter inte så mkt. I går sprang A 11 km på 54 min. Det ger ju ungefär 11km/h. Liiiite snabbare. Fast magisern på lydnadskursen springer typ 28 km/h. Ha!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Duktiga duktiga du!!! Känner igen det där med "HÄR!!!!!!" Man får liksom en helt annan pondus=)



Ps. Volbeat är kanon att ha med sig i öronen!!!

2012-04-22 @ 18:52:45
Postat av: L

Sprang du 6,5 km på 30 min? Det är ju väldigt bra.

Impad!

2012-04-23 @ 10:47:01
Postat av: Anne

Dum L. 6,5 km/h menas att man springer 6,5 km på en timme, inte på 30 min!!!! Hur snabb tror du jag är??? Men det var snällt att du ens kunde tro det ; )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback