Märklig dag

I dag fyller Anders år och jag beslöt att han skulle få bestämma vad vi skulle göra. Alltså inget sök för mig. Men, MEN han ville åka och titta på någon IPO tävling och menade att det var tråkigt för mig. Jovars. Så jag åkte iväg på egna äventyr. Har han en ny kvinna i IPO??? Återstår att se. Kvinnor och IPO är ju inte jättevanligt. Eller har han en man?
Jag åkte ändå till sökgruppen men kunde inte med att ansluta en timme för sent så jag körde lite jakt och lydnad med Fripps och spår med Kalle. När sökkompisarna kom för att byta hundar försökte jag desperat få dem att stanna kvar och tjata en stund.
Kalle verkade lycklig över sitt spår och Frippen apporterade duva fin-fint.
Nu sitter jag och pluggar. Stroke, hjärtsvikt, högt blodtryck. I morgon ska vi disskutera kundfall och lite annat smått och gott. Kul!

I går var jag, Jukka, Roth och Anders på Tre Indier för att fira Anders födelsedag. Mycket trevligt och mycket gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback