Sportig fredag

I dag fick jag sluta en timme tidigare och beslöt att låta den timmen gå till jogging! A, jag och hundarna åkte till Härsjön och sprang 5 km rundan. Inte tillsammans, nej, jag Frippen och Kalle sprang själva. 5 kuperade kilometer på 35 min. 9 km/h. Okej. Brände 367 kcal vilket i dag ger 1164 kcal. Very okej.

Eftersom A stilade sig och sprang en mil passade jag och Fripp på att köra lite jaktträning. Två dubbelmarkeringar som gick kalasbra! Bådar gott inför tisdag!
Sedan körde vi lite lydnad och krypet verkar ha lossnat. Underbart.

Kommentarer
Postat av: J

Grymt! Det låter som ett redigt hurtigt tempo!

Heja heja!



Kör du pulver i övrigt nu, eller vadåååå?

Funderar på en kur här med, efter all restaurangmat på sistonde. :)



/J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback