120802

Hela veckan jobba 8-18.15 börjar ta ut sin rätt. Är ganska mör eftersom vi inte är så mycket personal. (Läs: Vi är för lite personal.)
I dag vilokväll för dogsen eftersom deras matte behöver göra saker som att fixa mat till sig själv. (Så fet som jag har blivit kan man ju tycka att det borde räcka med en Modifast dryck för mig men fet eller ej, för att inte sparka på kunderna behöver jag äta.)
Man hinner/orkar inte mycket när man kommer hem runt kl 21 varje dag. Någon gång är det trevligt att bara gå korta rundan efter jobbet och vara hemma redan kl 19.30!!

Kan inte med ord beskriva hur mycket jag önskar att en arbetsvecka var 30 timmar istället för 37,5.

Ska nu ta upp en pippi eller kanske en liten kanin ur frysen till träning imorgon. Sista träningen innan Hunneberg. Skit samma hur det går, det ska bli roligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback