120809

I dag var jag, fadren och modren och tittade på en ny kamera till mig! Ska köpa den imorgon och sedan blir det fota av! Vi intog lunch på Kvarnen i Hyssna ett mysigt ställe med god mat och mycket goda kakor... Mys!
Tränade en stund på Kallebäck, både lydnad och jakt. Mest jakt givetvis.

Gick ut en stund i skogen under förevänding att mina hundar behövde rastas. Satt i godan ro och kissade bakom en tunn liten buske när det kom en person. Illa snabbt upp med brallorna, hade tur nog att det var Åsa och Mallan. Tror inte jag överlevt om det varit vissa andra. Varit tvungen att byta klubb och lämna landet.

Har nu planlagt min roadtripp. Tält och ev. stuga. Själv med mina hundar. Ensam är bäste dräng (eller något sådant).


Kommentarer
Postat av: Åsa & Mallan

Haha du är för rolig, blev lite paff att det var någon i buskarna ;-))

2012-08-14 @ 18:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback