120822

Helene och jag trotsade regnet och åkte till Svartedalen för promenad och sökövningar. Om detta har Helene skrivit:
"Väl framme vid Svartedalen traskade vi iväg en bit tills vi hittade en spårcentral med diverse olika slingor, de flesta 2-3 km men en på 5. Det regnade ju, alltså valde Anne den längsta och jag skulle som sagt inte gnälla så jag traskade lydigt med."
Just det, inget gnäll!!! Promenaden var väldigt fin med vacker natur. Sökövningarna med fast rulle gick bra. Stiglydnad och jaktlydnad är samma så det passar väldigt bra att träna detta och göra två flugor på smällen. 

Besöket på kexfabrikens bräckbod var kanske inte så bra men mina gamla arbetskompisar kommer säkert att uppskatta lite kakor.
Thaibuffe var väl inte heller så bra...
Men nu väntar två hårda dagar innan total dekadens i Oslo. Sedan börjar jobbet och då jävlar.

Ska reklamera mina ecco gore-tex skor. VÄRDELÖSA!!! Var helt pisseblöt om fötterna efter promenaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback