Håriga ögon

Projekt färskfoder fortskrider och jag har avmaskat båda hundarna. Nu betraktas deras skit som riskavfall eftersom det skulle kunna vara så att de skiter ut dvärgbandmask. Hugaligen. Om Fripps har dvärgbandmask kan jag börja se mig om efter en ny lever med tanke på att han slickas i ansiktet så fort han kommer åt.

Har jobbigt med sömnen nu, det bli alltid så när jag har mycket på jobbet. Typiskt. Då när man behöver sova som mest. Vaknar 4.45 varje morgon. Inte kul när man ska jobba till 20.15 och vara skärpt hela kvällen. Min klocka står på 6.30 och jag hade gärna sovit tills dess. Det är för lite att sova 6 timmar. Blir galen.

Två pass med jakt ser det ut att kunna bli denna vecka! Hoppas inga käppar sätts i det berömda hjulet. Behöver lite skoj efter allt jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback