Ledig måndag

I dag hade jag ledig dag! Första anhalten var Olskrokens bilverkstad för att byta en lampa inför besiktningen på onsdag. De bytte den för det facila priset av 13:- Fantastiskt bra!
Vi åkte sedan till Partille BK för solig skogspromenad och lite träning. Deras plan var dock inte skottad så det blev bara lite dirigering och pyttelite kontakt träning.
Men på Kallebäck var planen skottad så det gick bra att köra dirigering. Dock tyckte jag att Frippen kroknade lite så han fick bara ett kort pass. Han är fortfarande inte helt OK i sin mage. På klubben stack F till Gaisaren för att mopsa sig och sedan till Sven (hund) för att hälsa. Jäklar i havet! Han behöver strama tyglar den lille mannen.
Vi fortsatte på projekt rutan och det går bra! F tycker som vanligt det är väldigt kul att lära sig nya moment. Tackar högre makter för min positiva kille!
Det blev således ingen vaccinering eftersom han inte känns helt ok.
ICA i Torslanda blev nästa anhalt och ett besök på Kronans Droghandel där min kära vän C jobbar! Lite skvaller hanns med och som vanligt blev jag uppiggad av denna superpositiva människa!
Nu har jag legat och läst och hundarna har slappat. Dags för dagens goda gärning som är att följa med H till Nordstan för att hämta hästmedicin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback