Märgben och rosa alien

I går kväll höll Frippe Dippssons ögon på att trilla ut. I godan ro låg han och gnagde på ett ben i sängen när han flög upp och vrålskällde/morrade på något. På min rosa barbapappa som satt på en byrå bredvid sängen. När jag tog ner barbapappa kastade han sig ner från sängen och vägrade att komma nära. Tillslut tog han tag i ett barbapappa ben och skulle döda den rosa klumpen. Han tittar fortfarande på den skumma prylen som nu står i fönstret.

En annan morgon vaknade jag med ont som fasen i nacken. Kan bero på att jag legat halva natten med ett märgben som kudde. Sånt händer bara hundägare.

Jag tränar nu linjetag efter Gerd modellen! Hon har "lovat" att på detta sätt kan min hund "snart" springa ut 200 m rakt ut utan retning. Hoppas.

Senaste dagarna har jag läst:
Sofie Sarenbrant "Vecka 36" en bra deckare men med lite Camilla Läckberg varning. Är inte så förtjuts i CL.
och
Ninni Schulman "Flickan med snö i håret". Så bra! Bästa deckaren på länge. Kunde inte sluta läsa.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du plöjer verkligen böcker ;)

2012-01-05 @ 18:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback