120729

Hantverksdagen! Hornbach och inhandlade färg och penslar för att måla om byrå.
1. Välte färgburken på balkonggolvet. Har nu stor vit fläck istället för enfärgat golv.
2. Blir väldigt falmmigt? Kommer på vid tredje strykningen att jag har en roller hemma. Blir mycket bättre med roller.
3. Börjar måla om min spegel (ramen!!!) och sitter så bekvämt så. Helvete! Sitter ju och lutar mig mot nymålad byrå!!!!

Sågade till lite lister som jag spikade upp i köket. Har bott här nu i kanske 13 år och stört mig på avsaknade av lister. Bättre sent än aldrig.

Hann med långpromenad och lite jaktträning. Fripps som vanligt lite ofukuserad när han är själv utan stress. Den hunden är i sanning bäst på prov!

Sitter nu och hoppas att man kan få efteranmäla alternativt sätta upp sig på reservplats till Hunneberg. 4:de reserv i Höör och många anmälda till Kilanda. Hamnar säkert som reserv även i Kilanda... Fasen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback