Lite lätt hungrig

Hungrig bli man ju när man äter som en liten mus. Två dagar har gått på mitt nya viktväktarprojekt. Det har ju funkat förr...

I dag tränade jag och Helene jakt på klubben. Först ett närsök (typ upplet fast mindre område). Plätt lätt sa Fripps så nästa gång får jag göra det svårare. Sedan tre enkelmarkeringar med H som kastare. Suveränt bra!
På planen var det meningen att jag skulle träna stoppsignal men det gick inte alls? Vi körde lite "ut" övningar istället och det gick bättre.
I Delsjön tränade vi vatten, att INTE skaka sig innan jag fått apporten. Ska klicka in det. Hoppas nu han klarar sig från vattensvans...

Lugn, bara lugn, vi körde lite kryp oxå. Brukset är inte bortglömt men om vi nu kommer med på WT så är jakten prio ett de närmsta veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback