Smått och gott

I torsdags hade vi en mycket trevlig jaktträning i Härryda. Anders var med som dummykastare och således var det pay back time för mig i dag, IPO-tävling i Ljungskile. Fast det var trevligt, vi träffade en kvinna med jaktlabbar som bjöd in mig att träna med dem. Tävlingen var något slags schäfermästerskap med folk från olika länder fast det var ganska många mallar med oxå? Och så fanns det en del labradorer som spankulerade omkring. : )

I morgon börjar mitt nya viktväktarliv. Därför var gällde det att passa på i helgen. Lunch på Gunnebo Slott i torsdags. Nyttigt men inte om man äter så man håller på att spricka. Svarta linser blandade med någon ost bakade i ugnen med rödlök. Mums!
I lördags var vi på thaibuffe. INTE nyttigt!! Till det en flaska vi på två dagar. Fast vin räknas ju inte för det är flytande. Eller hur var det nu? Har köpt viktväktarna genom jobbet så 16 veckor är gratis. Har dessutom skrivit ut ett program för att om några veckor:
1. Orka springa 30 min.
2. Orka springa 1 mil.

Känns ändå vääääldigt långt med 2,1 mil som Nettan tror att vi ska springa nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback